torsdag 19 april 2012

This side of Stockholm

Glömde ju skriva att jag gjort ett livsbeslut. Hur glömmer man det? Har sökt till högskolan till hösten. Uppsala universitet. Ska alltså ta ännu ett steg på den knepiga resan som kallas livet. Så kanske blir det en fortsättning på bloggen därifrån sen. På andra sidan Stockholm.

Och så blev det lite ny kostym på bloggen. Den kändes alldeles för vintrig och mörk. Så nu ser den ut mer som jag känner mig. Definitivt bättre. Fortfarande med egentagen header-bild. Fortfarande en lite konstig känsla att det är så. Och då har jag ändå bott här i mer än tre månader. Knäppt.

1 kommentar:

  1. Helena i Ljungsbro19 april 2012 kl. 06:25

    Bilden är kanon!

    Och jag vill också ha Converse....

    Och så saknar jag Lisa, en hel del.
    Vill ha Lisasång NU!

    SvaraRadera