onsdag 11 januari 2012

Imorgon

Om mindre än 8 timmar lämnar jag trygga Ljungsbro för mitt livs äventyr. Helt galet! Har nog fortfarande inte riktigt fattat att dagen är här. Jag är väldigt laddad men man börjar känna av nerverna lite nu måste jag säga.. Har jag med alla papper? Har jag verkligen inte övervikt på väskan? Får se hur mkt sömn det blir i natt.

Precis avslutat packningen, efter en del om och men. Livin' on the edge med både vikt och tid så att säga. Men det gick iaf. Vikten på hemresan blir ett senare problem...

Så, nästa gång jag skriver blir det på andra sidan Atlanten. Kommer sakna er här hemma, men ser sjukt mycket fram emot att se mina fina collegekamrater igen :) Chicago, vilken grej alltså!

Hoppas ni fortsätter hålla utkik här så ses vi i sommar!

1 kommentar:

  1. Helena i Ljungsbro12 januari 2012 kl. 21:30

    Jättekul att få följa din tid i USA!

    Dagbok på nätet, väl värd att spara.

    SvaraRadera